brainwildchild

Alla inlägg under juni 2011

Av Ronja Olsson - 18 juni 2011 00:21



   Jag umgås med två helt random personer mest! Blondinen " Emelie" Persson & Jennifer Sträänd!

Av Ronja Olsson - 18 juni 2011 00:20

1a bilden: någon/några du umgås väldigt mycket med
2a bilden: en bild på dig själv.
3e bilden: en bild på någon i din familj.
4e bilden: en bild på en tid du saknar.
5e bilden: en gammal bild på dig själv.
6e bilden: en bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
7e bilden: en bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: en person som du saknar.
9e bilden: någon i din släkt.
10e bilden: någon du tycker är väldigt snäll.
11e bilden: en person du kan berätta allt för.
12e bilden: en person som är snygg.
13e bilden: du och någon klasskompis.
14e bilden: en bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: en bild på dig själv.
16e bilden: en bild på dina närmaste.
17e bilden: en bild på din fritid.
18e bilden: en person/personer som alltid ställer upp för dig.
19e bilden: en bild på en tid du saknar.
20e bilden: en bild från i somras.
21e bilden: en bild som gör dig glad.
22e bilden: en person som alltid gör dig glad.
23e bilden: den nyaste bilden på dig själv.
24e bilden: någon du aldrig kommer släppa taget om
25e bilden: någon/några som du alltid har roligt med.

Av Ronja Olsson - 17 juni 2011 22:24

Ridningen gick helt okej, sista gången, ingen sol = inge bad! Men det blev bra övningar istället!

Han trampade av sig en baksko innan vi gick ut, mm super! Men vi skulle testa och se om han besvärades eller inte! 

Väldigt framåt på framridningen, lyssnade inte helt och hållet.

Började med att trava över två bommar och fatta galopp, jätte fin i högervarv men i vänster slutade han lyssna på hjälperna, men tillsist lyssnade han efter att jag blivit sur!

Över gick till att hoppa i en åttvolt över ett räcke, att övergå till höger varv och byta galopp var han duktig på men sedan i vänster blev det svårare! Men efter ett tag så blev det bättre!

Hoppade räcket och en båge med 5 galopp språng till ett solhinder, jättefin och nästan alltid 5 galoppsprång!

Bytte och hoppade ett räcke med båge till en vattenmatta och bom, jag missuppfatta och med dålig hörsel trode jag att det skulle vara 5 galopp språng men egentligen 4 så första gången blev det knas! Men sedan fick jag lite bättre koll!

Avslutade med att hoppa en linje, räcke-solhinder 4 galopp språng, nu var det minsann fart och lite luftigare språng! Super!! Bytte håll, likadant lika fint!

Jätte nöjd, lite sur över att det inte var fint och soligt så man kunde ta sig ett bad! Får väll bli i sommar när jag ska hyra honom!

Har bara legat och lodat, mått illa och varit snurrig! Men nu kom Emelie så vi ska ha en liten filmkväll as always! 

Keep in touch!

         

Av Ronja Olsson - 16 juni 2011 22:29

Så nu sätter jag mig framför datan igen! 

Sov hos Mimmi, vaknade runt 7 av att Mimmi väckte mig!

Jag och Julia lekte och bytte blöja på Neoline! Så jävla söt unge!

Gick hem och vilade, satt mig ute en timme och njöt av värmen som vi fick idag!

Promenerad ner till skolan och hämtade mitt skåp, fyfan vad jag tycker den är ful, så tvingade mamma att om hon skulle ha kvar det skulle det vara inne i skrubben!

La mig på balkongen och solade råkade somna så låg där ute 2h men som tur vände jag på mig i sömnen! 

Vid halv fyra gick jag upp till Mimmi, hade lovat Ingela att hjälpa henne att tvätta!

Lotta och Mimmis syster Jolin kom förbi och hälsade på också!

Har bara legat och tagit lugnt nu sen 8, kollar på Pineapple express på 6:an och gud vad jag skrattar!


Imorgon blir det hoppning med min superfina prins!

           

Av Ronja Olsson - 16 juni 2011 01:12

Ja jag saknar min pappa riktigt just nu, jag trodde inte jag skulle säga det men jag gör det!

Vi har fått en så förbättrad kommunikation nu när jag ska bo hos honom.

Jag förlitar mig mer på honom och han bryr sig och tar ansvar!

Visst kommer vi nog ryka ihop ett antal gånger när jag flyttar ner men det kommer alltid lösa sig!

Jag saknar och älskar min pappa! (Mamma med såklart)

 

 

+  

=  

   

Av Ronja Olsson - 16 juni 2011 01:06

Har haft en händelserik kväll!

Köpte sling medel, Julia satt i det! När det satt i såg det bra ut, gick ut och träffade Stoffe och Timmy, hade i det ungefär 15 min förlänge! Ooops det var liksom blnderings medel, mimmi ropar, nu går du in och sköljer ur det innan du tappar håret.  

Spinger in sköljer ur det och möts av en hemsk syn, hade värsta kalafläcken mitt på huvudet och en stor gul fläck! Lite små irriterad men sådant händer! 

Neoline får andnings problem, Julia M och Mimmi åker in till akuten. 

Jag och Julia H är kvar och sätter på Love and other drugs! Ser på den käkar lite mat och chillar, går och ser efter hur håret ser ut i torrt hår, och fyfan vad nöjd jag blev! Inge missfärgning och inga kalafläckar! Super nöjd! 

Nu har Mimmi, Julia, Neoline och Rikard kommit tillbaka och vi ska väll sova snart tror jag nog!  

Fuck you bitches så hörs vi imorgon så får ni veta vad jag gör då!  

Av Ronja Olsson - 15 juni 2011 20:06

Jag känner mig svag, 

Jag har aldrig kännt så här förut,

Jag vet att jag inte kan fortsätta känna såhär,

Det kommer inte sluta som mina drömmar,

Mina drömmar fortsätter,

Mitt mål kommer alltid finnas

Du kommer alltid finnas i mina tankar

Men jag kan inte det här

Det här tär för mycket på mig 


Jag kommer kämpa mig upp till toppen

Och ingen kommer någonsin få se mig på botten

Av Ronja Olsson - 15 juni 2011 15:06

Har varit hos Mimmi sen imorse, eller var hemma en snabbis och duschade och hämtade en massa saker!

Vi har suttit och pratat, handlat lite och solat! Fan trodde jag skulle smälla av var så jäkla varmt och svettades hur mycket som helst! 

Var hem och hämtade datan, lite filmer och tog en snabb dusch! 

Vi ska ha tjejkväll, se på filmer och umgås, och sling Mimmis hår! 

Mysigt mysig kanske blir en slingning på mig kanske?  

Vi får se om mimmi kan göra det sen!

Fuck you bitches and have a nica day!  

   Sista gången på ridningen på fredag, blir att hoppa barbacka på älsklingen!! 

Min superfina prins!

  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards