brainwildchild

Alla inlägg under maj 2012

Av Ronja Olsson - 8 maj 2012 17:09

Bloggar lite emellen allt.

Ska iväg på träning om två timar så tänkte plugga en och tat lugnt en.

Har varit både uppåt och nedåt under dagen. Fick andningssvårigheter och ont i strupen, även yrsel. Var hos cityakuten och kollade upp det. De hittade inget, men antingen är ett virus påge, ångest eller deprission. Jag tror att det är Ripped fuel 5x som jag tar. Vissa som tagit dem har fått sådana biverkningar. Fortsätter med dem i en vecka till fortsätter det så skiter jag i dem.

Mer senare om jag orkar!

Av Ronja Olsson - 8 maj 2012 10:45

SENASTE:
Dryck: vatten
Telefonsamtalet: jennifer och emelie
Sms: dominic
Sång du lyssnade på: Florida - goodfeelin

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat någon två gånger: ja

Varit kär: japp.

Förlorat någon speciell person: ja

Varit så trött att du somnat sittandes: ja

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

blå

Svart

röd

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Japp.

Fått ditt hjärta krossat: nope

Skrattat så att du har börjat gråta: ja.

Träffat någon som förändrat ditt liv: ja

Insett vilka som är dina äkta vänner:  lite

Fått reda på att någon har pratat om dig: ja

Kysst en kompis: aa.

BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: vet inte, inte använt msn på ett bra tag.

Hur många barn vill du ha i framtiden: max 1 om ens det

Har du några husdjur: haft en massor

Vill du ändra ditt namn: nej.

Vad gjorde du under din förra födelsedag: tränade, tränade, tränade

Vilken tid vaknade du idag: 7 typ

Vad gjorde du runt midnatt: sov

Någonting som du längtar till: sommarjobb

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: min kondition

Vad gör dig irriterad: ffolk som tror de är bäst & snyggast, och sånna som sårar andra

OM DIG:

Vad är ditt namn: Ronja

Singel/upptagen: Singel.

Stjärntecken:vädur

Kille eller tjej: Tjej.

Hårfärg: brun-blond

Längd: 168cm.

Vad gillar du gällande dig själv: att jag oftast ser det bästa i folk

Piercings: none

Tattoos: nope

Höger eller vänster: Höger.

JUST NU:

Äter du: pyttipanna och päron

Dricker du: vatten

Är du på väg att: svara på frågorna

Väntar du på: bussen ska komma

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: ögon

Kramar eller pussar: bååda

Kortare eller längre: Längre.

Yngre eller äldre: äldre

Romantisk eller spontan: bådeoch

Snygg mage eller snygga armar: armar

Tatueringar eller piercingar: Tatueringar.

Känslig eller inte: både

Ragg eller förhållande: båda

HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: yoop

Gjort något sjukt spontant: Ja.

Haft sex: ja

Krossat någons hjärta: tror inte de

Dissat någon: nja

Gråtit när någon dött: Ja.
Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja.

TROR DU PÅ:

Dig själv: yees

Mirakel: njae ibland

Kärlek vid första ögonkastet: ja

Gud: nope

Att kyssas på första dejten: Ja.

Änglar: ja en ängel som i en människa/djur

SVARA ÄRLIGT:

Varit otrogen: Nej.

Haft mer än en pojkvän på samma gång: ne eller hållt på med två samtidigt

Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: såklart

Vad kan du inte "leva" utan: pengar, träning, kunskap

Har du svarat ärligt på dessa frågorna: Japp.

Av Ronja Olsson - 7 maj 2012 20:51

Efter en helt ok råbiff på Gåshaga marina, lägger jag mig och drar igång en rulle!

Imorgon väntas en lång skoldag och därefter boxning! Kondition? Ja tack!

Av Ronja Olsson - 7 maj 2012 20:25

Ni följer väll ?

instagram@brainwildchild

 

Av Ronja Olsson - 7 maj 2012 17:21

Humöret, energin, allt ligger på topp!

Skolan var helt ok, inget spec att nämna precis, rullar på som vanligt.

Gymmade, körde ett hårdare pass idag än vad jag brukar, fast kortare tid. 15 sek vila mellan set och övning.


Sittande rodd 15x3 två gånger. Först 25kg därefter 30 och sedan 35. Andra vändan 30 - 35 - 35

Bänkpress maskin en hand 3x10 på varje hand 10kg

Bänkpressmaskin triceps 2x10 20kg

Sittande dips stora 4x12 40-45-50-55kg små 3x10 45-50kg

Axelpress maskin 6x15 25-30-35-40-35-30


Som sagt körde jag högre tempo och had elite extra vikter på axelpress och dips där jag brukar hålla mig 25-30 bara. Bänkpress en arm brukar jag köra 5kg men ökar nu till 10kg. Det är inte så höga vikter ännu då jag är ostadig och musklerna sitter inte på rätt plats ännu, men snart så ökar dessa kgtal snabbt! Ska även börja köra mer fria vikter.

Nu ska jag plugga lite matte och snart kommer Agneta och Hasse så ska vi åka iväg och käka ute idag! :D


Av Ronja Olsson - 7 maj 2012 08:17

  Träningsupplägg fram tills höst

v19 - v22 boxning tis,tors,fre. Jogga ons&fre,sön, gymma mån,lör

v23 - v24 möjligtvis boxning hos zang på måndagar och en ons. Jogga tis,tors,fre,sönd. Gymma mån,ons,lör

v.25 - v29 promenader och jogging varje dag. Styrka/gym fyra dagar i veckan

v30 - v31 boxning med zang mån och ons om han har tid. Jogging fyra dagar i veckan

v32 - v33 semester så jogging varje dag

Sedan får vi se hur hösten ser ut, kanske har knät krashat total, vi får se men så här ser det ut fram tills dess.


Av Ronja Olsson - 7 maj 2012 07:58

Måndag morgon, snart skola. Jag har jätteont i halsen känns som om jag har en stor böld precis i halsstrupen så har problem att äta och dricka. Fuck! Kanske jag börjar bli sjuk ? Alltså det får bara inte hända!

Ska i med linser och bara tat lugnt. Dricka en massa te!

Säger du hoppa, så hoppar jag <3  

Av Ronja Olsson - 6 maj 2012 17:30

Here comes några roliga klipp från True blood. Alltså tror jag dör!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards